Sunday 11 January 2015

Ujabb gyonyoru himesekket tehetek ki :)

El se tudjatok kepzelni, micsoda orom es boldogsag, amikor csomagot kapok, es vegre kibonthatom oket :)) Iden ket csomagban is oromomet lelhettem :)

Koszonom Polly, hogy elkuldted ezt a csodas himzest. A keret is sk, nagyon kulonleges es en nagyon becsulom a kreativitasodat es jo izlesedet :)
Renato Parolin sziv mintajat himezte ki, gyonyoru, egyenletes szemekkel... nagyon jo szinekkel!

Pollytol a csomagot mar jo reg megkaptam, egy baratunk hozta el Magyarorszagrol. Mar honapok ota ott incselkedett velem a polcon... hivogatva, hogy bontsam ki, de eros akartam lenni. Karacsony este, mikor ajandekokat bontogatunk: olyan jo erzes, hogy O is reszese az estenek...


Katica, mint mindig: ismet beletalaltal :) Mindig nagy izgalom bontogatni a dobozt, amit kuldesz nekem :) (No pressure, though... ;)
A doboz tartalma mar hianyos, mert a teak kozul a mentas-fahejas mar hasznalatban van, a tobbi is a konyhai polcon varja sorsat ;) A sport szelet szinten... km, eltunt (bennem...) A sport szelet igazan nagy meglepi volt ;))) Kanadabol kapni Uj Zelandra egy tipikusan magyar edesseget... Nagyon trukkos volt, mondhatom :)
A horgolt bogremelegitot pedig kulon koszonom, nagyon jo volt latni a horgolasodat :) Es kapni is egyet, kulon orom :)
Jah, es a gombostu tarto uvegecske is olyan, de olyan edes :D Kis pindur, a tetejen a tuparna meg zsenialis otlet!


 Es ime a himzes, kicsit kozelebbrol! Gyonyoru munka!



Koszonom, lanyok, hogy gondoltatok ram! Nagy becsben fogom oket tartani, igerem :)

1 comment:

Polly said...

Örülök, hogy örülsz :) szeretettel készítettem :)