Sunday 2 September 2012

Hot water bottle cozy

Hat igen, itt nagyon meno dolog ez a gumibol keszult "palack", amibe forro vizet lehet onteni (esetleg hideget, a epp hulni akarunk... de az egy kicsit eros tulzasnak hangzik a reszemrol), es olelgetni, amig fel nem melegednek elhult vegtagjaink. Esetleg derakfajosaknak is jo otlet :) 


Minden esetre: nem maradhattam ki ebbol a divatbol, nekem is kellett egy ilyen budike - ugyanis az igazi minosegi gumibol keszul, aminek borzaszto szaga van :D Eleg gyakran hasznaltam huvos teli esteken, mikor nem faztam annyira, akkor is. 
Aztan rajottem, hogy nem tetszik, mert a gumitomlo tapintasa nem kellemes. Gondolkodtam, hogy be kellene vonni valmaivel... Kozben parhuzamosan nezegettem a mindenki altal jol ismert japan kezimunkas fuzetkeket. A kettot osszekombinaltam, es a remek kis minta alapjan kitalaltam egy boritot. Ahogy haladtam, ugy alakitottam ki a format.


A szineket mar korabban kivalasztottam - a helyi kezimunka nagykereskedesjellegu boltban talaltam egy ujfajta fonalat, ami ugyan csak felesben pamut tartalmu, de nagyon jo fogasa van. Remelhetoleg ennek a tartossagban meglesz a jutalma... A szurke, feher es turkiz mar  eleve ugy lettek megvasarolva, hogy oket egyutt fogom felhasznalni.
A minta gyorsan ment, az egyetlen utalatos dolog benne: a sok elvarras a szinvaltasok gyakorisaga miatt. Uhh. Sose fogom megkedvelni :) Dehat valamit, valamiert, ugye?


Kb. harom- negy het alatt keszult el, de nem csak ezzel foglalkoztam (kozben elkeszult egy kardigan, himzek egy kozos mintat Pollyval, meg meg ezernyi mas aprosag, amiket majd igyekszem mutogatni). A minta honnan is van? Tenyleg nem emlekszem, de megvan meg a lap, amit kinyomtattam :D Ha valaki nagyon szeretne, igyekszem visszakeresni, honnan van :)

Tu, fonalfajta, es egyeb infok a rav oldalamon :)


4 comments:

Anonymous said...

Nagyon aranyos és szép lett! Tetszenek a színei, és a minta is! :)
Nálunk még csak most jön az ősz, és egy ilyen nagyon jó lenne... :) Már csak kötni kellene megtanulnom!

Anonymous said...

Nagyon jól néz ki a büdigumi borítód!Szépen harmonizálnak ezek a színek:-)
Bár mostanában jön hozzátok a jó idő,addigis használd egészséggel:-)
Lássam a kardigánt is!

Redecórate con Lola Godoy said...

Your blog is beautiful and your work, congratulations. Kisses from Spain.

helen said...

Koszi, lanyok!

Thanks, Maria :)