Sunday 16 September 2012

Feher-tegla kardigan


Ugy erzem, orok idok ota keszul ez a kardigan, pedig csak majusban vettem kezembe a tuket. Volt egy csipkevekony, teglaszinu gyapjufonalam, amihez nem nagyon tudtam, milyen forma illene. Plussz mindig is tetszettek a melirozott fonalak, s bar nem gyakran alkalmazom ezt, de most itt volt a nagy lehetoseg: osszefogtam a csipke teglat egy feher/kevert szaluval. Aztan adott volt egy kardigan, aminek egyszeru formaja elbirja a bohokas szinkevereket. 
Feher, vintage gombokat kapott, harmat. Nem teljesen az aljan kezdodik a gombolas, hanem kb. negy ujjnyival az aljatol. Ez a reszlet is nagyon tetszik benne. 
Osszessegebben: ugyan a szine miatt nem vehetem fel akarmivel, de alapvetoen, mint minden kardigan, nagyon otletes dolog. Amivel nem vagyok elegedett: kicsit vaskosabb, melegebb, mint amilyennek az elejen elkepzeltem. De azert csak nem dobom ki :)

Akkor ime meg par reszlet: 


Az ujjat - a mintaval ellentetben - korben kotottem, egeszen a honalj reszig. Meg mindig nem a kedvencem a varras :)


Nehol eltertem a mintatol, pl. az aljan nem lustakotessel keszitettem a bordurt, hanem kitalaltam egy masik, risszel kevert lustakotes mintat :)



 A lustakoteses bordur korbefut az elejen es a nyakan. A fonal, es a minta is ervenyesul.

A reszleteket ide fogom feltolteni: ravelry.

4 comments:

Sofie said...

Nagyon tetszik! ha esetleg mégis kibobnád, szólj, hogy merre és megyek :-)))

helen said...

Sofie, beugorhatsz anelkul is :) koszi :)

orsolya vanessza kiss said...

Ne viccelj már! Gyönyörű lett! Méghogy kidobni! :)))

Polly said...

Nagyon szép!