Tuesday 7 December 2010

Böködni volna jó...


így hát elővettem azt a kis készletet, amit hoztam magammal...
Nem sok effélét tudtam betenni a bőröndbe, és most rettentően hiányoznak a fonalaim, az anyagaim. Nézegetem a mintákat, és nem tudok belekezdeni. Ugyan van itt egy mindent ellátó bolt, ahol van dmc és anchor fonal (az áráról most inkább nem írnék), de hímzőanyagot már nem láttam.
Addig is: böködöm, ami van - és amikor csak tudom. Bár most ajándékkészítési idő van, de majd utána böködök magamnak :)

Majd megmutatom készen is, bár biztos vagyok benne, hogy sokan ismeritek ezt a kis lanarte képet :)

5 comments:

Anonymous said...

Hát Évi,végre!:-)
Olyan régen nem láttalak hímezni:-)Hajrá!:-)

Cimpulusz said...

Én is csatlakozom - végre, végre! :) Azt hittem a hímzést már teljesen elfelejted :(.És ha csak az anyagon múlik, akkor ne múljon!;)

Polly said...

Nagyon szép :) és végre böksz újra :)

Aranyalma said...

Nagyon kedves minta. :)
Világoskék színű kongrém van, szeretnéd? Tudnád használni? :)

helen said...

Hidd el, nem akarsz nekem postázni, a költsége több, mint horror...