Thursday 18 March 2010

update 2. rész


Borcsa kendő. Uruguayból rendelt fonalból. Kézzel festett, nagyon finoman vékony, csipke háromszög-kendő - de valahogy mégsem az a túl romantikus verzió. Talán a színei miatt. Meg az, hogy itt nem akármilyen csipke van, hanem finom levélminták fonódnak egymásba. 100% gyapjú.

Ennyit láttam a fonalból, mikor megrendeltem.

A fonal fantázianeve Lima, és tényleg van benne olyan limeos színhatás. Nagyokat nyeltem kötögetés közben :) és nagyon jó hangulatom lett csupán attól is, hogy ránéztem a leendő kendőre.
Borcsa kendő nem az enyém, hanem hamarosan viszem postára. De rendeltem magamnak is ebből a színből, mert a zöld jó és ez a fonal is csodás - így nekem is szükségem lenne egy ilyen kendőcskére :)
Méret: 82*82*140 cm
Tű: 4 mm

***

Ez az a kendő, amit anyum fog kapni.

4 mm-eres tűvel kötöm, anyagában mintás, nem cserélgetem a fonalakat. Kellemesen puha, nagy kendő lesz, mintáját én találom ki, menet közben. Majd mutatom készen is :)
Egyébként viszonylag vastag fonal, 4 mm-eres tűt ajánl, és így elég tömör a végeredmény, nem csipkeszerű. Jól fogja majd melengetni kedves kis gazdáját :)

15 comments:

Barbi said...

Gyönyörűk! :D

katica said...

csoda szep mind ketto, de az a zold az nagyon bejonn a szine es a mintaja

Csilla said...

Nagyon szép a zöld, bár nem az én színem, de amintával már rég szemezek, nagyon teszik, de nem is tudom emnnyire bonyolult, annyira már nem ástam magam bele a témába.

Melinda said...

Óóóó.... ZÖLD...!:))))

Nyx said...

Nagyon szép a kendő! De a fonal nem Peru fővárosáról van elnevezve?:-)

helen said...

Nyx. Akár. A többi fonal se városneveket kapott. Csak úgy adták. Nálam a limera asszociál a név.

Anonymous said...

Csodás ez a zöld, sokkal-sokkal szebb kendőként, mint gombolyagban.

ercsu27 said...

Klassz lett a zöld! :-)
A színe alapján én következetesen mindig Lime-nak olvastam a nevét. :-)

böpörö said...

Eddig fáztam a kötéstől, de most jött el a pillanat, hogy kimondtam: nekem KELL ILYEN ZÖLD KENDŐ!!
Úgyhogy azt hiszem, meg kell tanulnom kötni:)))
szerelem első látásra...

Kreativmano said...

Köszönöm Éva, gyönyörű lett és alig várom, hogy viselhessem :D
És a neve...:DDD

Namata said...

Gyönyörűséges tavasztündéres !:)

babobead said...

Meseszép zöld kendő! Azt hiszem én sajnálnám is hordani, majd ha már nem lóg rajtam épp egy gyerkőc:)

Norvég Halász said...

Még mindig nagy kedvencem ez a szín! Nem tudom, hogy a képek csalókák, vagy az én Limám festése volt más, de szerintem az enyémben nagyon sárgák is vannak, ebbe meg nincsenek (a többi blogon látott képeken sem)! :(

helen said...

Ebben is van egy kis pipesárga, de nem jelentősen sok. Inkáb zöld.

Judilla said...

Oh, ez a Lime!! Szépséges a végeredmény!