Monday 31 August 2009

Rezzennek a falevelek, jön az ősz!

Készülök az őszre :) És ti?

10 comments:

Kicsoda said...

En is!!! valahogy nekem a nyar egy atmenet, rakeszules az oszre;-)

Tigrislilijom said...

Én is. A zsírraktárak színültig feltöltve :-))

Sofie said...

Én is, bár még csak lélekben :-) És az ősz után itt a karácsony!

Barbi said...

Nekem is van ilyen szép kesztyűm! Bibi!!!! :D

Vacskamati said...

Én neeeem!!! Még nyarat!! És aztán vénasszonyok nyarát... nemszeretem a sötétedést és hidegedést.. :(

De ez gyönyörűséges... Miből van?

helen said...

Mohair :))

Egyébként az ősz kezd kevésbé zsíros lenni, mint tavaly ;) Tavalyi tömegemhez képest annyival vagyok kevesebb, hogy abból jó nagy sütőtököt vehetnék ;) Milyen jól mutatna a bejárati ajtónál!

Jucus said...

De jó, hogy itt vagy megint!
A lányom pont ilyen kesztyűért gyötör. Van valahol leírása? Szeretném megpróbálni.

verus said...

Hú, de szép kis kollekció! Kié lehet? :)

helen said...

Jucus: biztos vannak hasonlók, de ez itt van a fejemben, egyelőre :)

Verus, mertem remélni, hogy tetszik ;)))

Csilla böködéje said...

Kukuccs! Bizony készülök én is. Egyenlőre egy sálacsak (rövid gombolós) és egy fél kesztyű várja a bevetést. Ez utóbbi először szeretne lekerülni a tűmről. Mindkettő bordóban Rikkerék gyapjújából.
Nagyon szép amit kötöttél, mint mindig.