Thursday 11 June 2009

Almakabát - együtt

6 comments:

Melinda said...

Jaj, de csinos hölgyek...urak...!(?) ;D

helen said...

Köszönöm :) Öröm rajtuk végignézni, nagyon szeretem őket :))

Anonymous said...

Szuperjók!!! Étvágygerjesztő, bohókás, csinos, stílusos, praktikus. Most hogy már járok dolgozni, tudom miről beszélek: hogy nemcsak bedobjuk az almát a női táskába egyéb (női) kellékek mellé. És a színűk is isteni!

Szihaj said...

Isteniek :)))

panyizsuzsi said...

Csodásak!
Szerettem volna Neked e-malt írni, de ez a spammotel nem volt valami bizalomgerjesztő. Kérlek, ha megkapod, írj nekem: info (kukac) panyizsuzsi (pont) hu. Köszi!

Zsófi said...

Szia! Nagyon tetszenek az almakabátjaid (is:))! Szeretném, ha készítenél nekem, lehet? marosizsofi@gmail.com-ra tudsz nekem írni. Köszönöm a válaszod!