Thursday 15 January 2009

Aktualitások

Kötök. :) Meglepő? Sok ezer dolog jár a fejemben, sőt, jó pár már kötőtűn is van - de messze még a vég. Egyiknek azért, mert eleve hosszadalmas, másiknak azért, mert félre kell tennem sürgős ügyek miatt :)

Először is: kötöttem egy nyakmelegítőt bogyós is, meg rusztikus is, meg törtfehér is, meg csavart is... nagyon szuperül néz ki. Ha megszáradt, felpróbálom, és még fotót is mutatok róla :) A fonal nagyon érdekes, mert fogásra teljesen gyapjús, úgy is árulják (usából van), mint mű-gyapjút, allergiások részére. Formatartó, nem kell szárítás közben formára igazítani! Nah, előre nem ájuldozok, megvárom a száradást.

Sapka. Nemsokára. Még ma el kell kezdenem :) A hullámos sál fonalából. :)

Csipke Gail kendő. Már több, mint a fele megvan. Estéim az övé. Csodásan alakul. Nagyon jó kötni :)


Zöld csipkesál. Vagy barna. Előbb látnom kell a mintát magam előtt, hogy tudjam, mivel fogom megkötni. Talán épp ez (a fenti) a selyem-gyapjú kevert lesz az igazi... A színe csodás, nagyon szeretem ezt a mohazöldszerű zöldet...

Titkos hímzés. Ami még mindig titkos, szóval többet nem is írok róla.


P1140038fonalak

Vettem több, mint másfél kiló hiperszuper minőségű fonalat. Van, ami német, van, ami francia, sőt, még peruból is vettem! (részletekért katt a linkekre vagy a kis fotókra, feliratoztam a fonalakat, nagyjából)
Egy vagyont fizettem. Szerencsére párom még nem akar válni, pedig... hú, megérdemelnék egy fenékenbillentést :D Hiába no, nem lehetünk vegetáló zöldségek, ugye, Babra? Még akkor se, ha a hideg miatt legjobb lenne téli álmot aludni. Ha már medve módra felszettünk pár kilót az ősszel... :D

6 comments:

Anice kötős blogja said...

Milyen sookat tudsz kötni! És a Gail csodaszép lesz! A fonalak miatt pedig naaaaaaaaagyon iiiiiirigyellek!Ja és várom a bogyósat.

Jucuu said...

Nyami, mennyi szép fonál! No meg az a mohazöld ott fent a képen, azt elfogadnám én is. :)

nöné said...

Nagyon szépek a kis szerzeményeid. Ahogyan ismerünk, hamarosan csodákat mutatol belőlük.

Cimpulusz said...

És az én csokibarnámmal mi újság!? ;)

helen said...

Csokibarna várja az igazi mintát. Nem lehet túl nagy darab (mivel megszámlálható sokaságú a gombolyagszám :D), nem lehet csipkés (mert a fonal vastag és egyenetlen sodrású) - tehát valami rusztikus, de nem túl nagy darab jöhet ki belőle. Ígyhát: még mindig keresek.

Cimpulusz said...

Szükség esetén úgy rémlik magamnak is vettem 2 gombolyaggal ;)