Monday 29 December 2008

Pollytól kaptam :)

Polly ismét elárasztott mindenféle finomsággal és széppel :)

A hímzés: kutyika, jbw minta! Nagyon aranyos. Sőt, érdemes a részleteket is megfigyelni, mert azok nem csak foltok, de nem ám! Kaptam kreatívkodós füzetkét, meg pecséteket, meg karácsonyi svéd kekszet (nagyon finom, karácsonyi fűszeres, már akkor is alig bírtam abbahagyni, mikor nála megkóstoltam... és természetesen nem bírta ki fotózásig a kibontást...), meg finom teákat!

Egyébként a kutyi egy rafiatáskára került. Pont jókor jött a csomag, mert épp elémlkedtem, hogy mi is lenne a megfelelő táska a családi ajándékok szállítására. És ekkor csengetett a postás :D Anyán láttam, hogy leginkább a csomagolásra vágyik, mint arra, ami benne van, de a rafiatáska: az enyém :D
Köszönöm, Polly!

2 comments:

Jucus said...

Nagyon szép ajándékokat kaptál Pollytól is és Cimpulusztól is - az a kötőtűtartó micsoda szuper ötlet!:o)

Timici said...

aranyos nagyon akutyusos minta, még nem is láttam, tetszik:o)
a nyomdákért irigykedem, tök jóóóó!