Tuesday 23 December 2008

Kötöttek mostanság

Egy utolsó fotó :) Megérkezett gazdájához!


Közben készülök apróbb ajándékokkal, nemsokára indulunk szüleimhez és nevelt tesóknak is akarok vinni kézzel készített ajándékot.

Ez a zongorakesztyű és kistáska Szandié lesz :) Ő kért feketét, én meg feldobtam olyan feketével, amin fehér kis zizmók vannak, olyna, mintha örökké bele lenne ragadva a hó, nem létező hócsaták emlékét őrzi :)
A kesztűhöz két szálat használtam, így megvan a megfelelő vastagság... A kistáska felső része horgolt, a gomblyuk kialakításával kezdtem, és haladtam lefele. Kis bugyros az alja, sok apróság belefér (kis parfüm, pzs, ajakír, frissítőkendő, és még más is ;) - belepróbáltam!) Amolyan szokásos női apróságoknak, hogy mindez egy helyen legyen...

Ez a kisszütyi (hasonló célokkal lett kialakítva, mint az előző darab) alul barna, felül natúr és egy bon-bonszerű gombot kapott :) - csakhogy Ritus se maradjon ki a jóból! Ez picit nagyobb és ennek az alja kör alakban fogyasztott, igazi bugyros aljú :)) Igazi tenyérbemászó darab!

Neki készül még egy táska, zöld, pihe-puha bukléból, aminek a szálába itt-ott piros fonal is van. Az elejére három levél került :) Majd megmutatom, ha végre kiszenvedtem a bélésanyagot, és még a fül is a helyére kerül!

5 comments:

bucilla said...

Nagyon helyes ajándékok! A lányok biztosan nagy örömmel fogják használni!

Polly said...

Nagyon édesek a kis szütyők :)

Barbi said...

Csudahelyesek! A kendő pedig ismét gyönyörű!

Bernadette said...

Gyönyörű dolgokat kötögetsz mostanában. Ez egészen különleges és finom darab.

helen said...

Köszönöm :)