Friday 9 May 2008

Mostanában nem mutattam

hogy miket alkotok.
Nagyvonalakban: Ralina féle Mary SAL-t hímzem. Közben kibővítettem, nem csak két színt használok, hanem többet. Megmutatom a kissé kaotikus eredményt :D Nagyjából a 80%-a megvan.
Kötés: elkezdtem egy fűzöld-mohazöld (közt félúton) színű ujjatlan, v kivágású pulcsit. Már csak a két karöltőt kell körbekötni, hogy ne pöndörödjön.
A kis diákomnak kihímeztem egy epres mintát, L*K, biztos ismeritek, szütyit tervezek belőle. Régebben kaptam tőle egy kis gyűrűsmappát, amit dekupázsolt nagyon jópofa napraforgókkal. Ezt szeretném meghálálni neki, bár nem is tudja :D
Elkezdtem keresni epres mintákat, a barátaim is segítettek és olyan gyűjtemény jött össze, hogy nem is gondolnátok! Nagyon megjött a kedvem további epres mintákhoz.
És most megyek, pihi jön és Pullman-olvasása :) [Amihez szeretném hozzáfűzni, hogy nagyon megtszett, folyton meglep, nagyon ígényes, kidolgozott karakterei vannak, jobban tetszik, mint HP!]

1 comment:

Unknown said...

Na, már épp kezdtelek hiányolni! Micsoda dolog, 5 napig nem írni! :-)))
Tök jól alakul a Mary! Nem is baj, hogy hozol bele újabb színeket, az összhatásnak biztos nem fog ártani! :-)