Wednesday 20 June 2007

Aktualitások


Maryse féle SAL készen van, a kulcsos itt van mellettem... Az úton hazafele (Pollytól) pedig belekezdtem egy IsaV mintába (Petite fille d'Avril). És hogy ne legyen teljes a kép: még itt csücsül még a Tulip Manor is, sőt, a bátyámnak megkezdett MP tájkép is (ld. oldalt az eredeti képet).

Úgy döntöttem, hogy utóbbit folytatom - amíg meg nem unom. Valami ostoba, elvetemült ötlettől vezérelve 16-os aidára kezdtem el, ami szörnyű tévedés volt. Az anchor fonalak tökéletesen kitöltik a helyet, sőt, túlságosan duci rajta a hímzés. Fura... Szóval nem épp a legnagyobb élvezeteket élem át, mikor hímzem. Főleg, hogy végig ott motoszkál bennem az érzés: nem erre kellett volna... Arról nem is beszélve, hogy icipicit át kellett alakítanom a mintát, mert egyszer, az elején valahol egy szemet felfele elszámoltam.

Agyban pedig tervezek nyárra valamiféle kardigánszerűséget, valami nagyon szellőset, mert esküvőn az ujjatlan ruhámat akarom felvenni, és templomban nem akarok csupasz vállal lődörögni. Sötétkék a ruhám, talán lila lesz a felső. Már ha végre odáig jutok...

De: nyár van, sok-sok alkotóidővel. Éljenéljenéljen :))

2 comments:

Aranyalma said...

Hát igen, valami ilyesmi történt velem is, ráadásul kétszer. Kitartás!

Lvica said...

Évi, elkérhetem a kiscsaj mintáját? Akkor IV-tól már csak a dalmatára vadászom majd...;)))

Köszönöm szépen!
Puszi, Vica