Saturday 14 April 2007

Még mindig születésnapi csomagok!

Csodás dolgokat rejtett az a két csomag, amit pénteken kaptam meg! Ugyan párom itthon volt, de csak bedobták a csomagról szóló értesítést. Hogy is van ez? :(

Andiee küldte az egyik borítékot. Rendeltem tőle egy csodás kis szerkentyűt, amit a kötőtű végére kell húzni (az egyenesnél lehet csak, természetesen), és számlálhatjuk vele a sorokat, ha egyet a számlálón tekerünk egyet.
De ő megspékelte egy csomag kis jelölővel, amivel tudom magamnak jegyezni, hogy melyik mintaegység mettől-meddig tart. Majd a végén azt mondta, hogy boldog szülinapot :D Újra: köszönöm Andi! Nagyon figyelmes vagy!

A másik csomagot Katicától kaptam :) Ő mesélte, hogy várjam, mert valamit küld nekem! És most még meg is érkezett (a tavalyi hímzését csak a blogjában láttam, nem kaptam meg:((

Volt benne sok minden! Három anyag (ebből kettő festett volt, a harmadikba pedig a fehér szálak közé csillogót húztak be!). A phantom nevű (a legsötétebb) indította be nagyon a fantáziám...
Aztán volt benne sok-sok apró San - Man Originals minta, hozzájuk kis felvarható charmokkal! Nagyon édik, és valószínüleg ünnepek tájékán gyorsan megleszek velük :)
Kaptam egy párnát is, amibe hímzést tudok beledugni, és olyan, mintha eleve arra szabták volna. Kis puha anyagból mindez :)
Kaptam egy naplót, és mintában hozzá való tépőlapocskákat...

És a végére hagytam a hímzését :) Egy nagyon helyes tűpárnát kaptam, amit eddig főleg fr blogokban láttam. Mindig is ki akartam próbálni, de most, hogy van, mást kerítek előtérbe. Ugye, milyen kis helyes?

No comments: