Sunday 18 March 2007

Mindig is szerettem nézegetni a kihímzett kiteket :) Így jut el valójában a tudatomig, hogy mekkora valójában... és hogy milyenek a valódi színei. A kitek elején néha hamisítanak. Vagy három év napon tartás után örökítik meg, olyan haloványak a színei, vagy rosszul világított, túlkontrasztos, sötét helyen fotózzák, amitől meg olyan lesz, mintha tussal festették volna az egészet.
De a kiállítások mások :) Ott lehet legeltetni a szemünket...

Többször hallottam, hogy a dmc rendez kiállításokat, ahol az új katalógus kitjeinek egy részét mutatja be. De szeretnék elmenni egy ilyenre. De nem csak dmc kitesre, hanem mindenfélére! Ez az igazi lépre csalás! Ha az ember élőben látja, hogy ez nála is lehetne dísz...

Sejtésem szerint az új katalógusból készített kiállítást a dmc, amit egy multiply-os ismerősöm feltett. Legeltetem a szemem... Remélem, még sokáig fent marad nála ez az album! Nézelődjetek!

Nagyon tetszik

  • a két vadvirágos,
  • a Kazuko Aoki által tervezett képek (itt régiek is vannak) - pl. a tésztaszűrőben lévő százszorszépek,
  • a két MB koppintás - hála a jó égnek, hogy kezdenek ilyen kis finomkákat is tervezni :D
  • az előző képen lévő hortenziás is aranyos és kedveske (alul látható)
  • a harangvirágot és a a levendulát is beválallnám
Uhh, de lapozgatnám most egy csésze tea mellett a katalógust :)

10 comments:

Ditti said...

Mindig megfogadom, hogy nem vásárolok több készletet, előbb kivarrom, ami van. De ha ilyeneket mutogatsz... (nem vagyok elég erős akaratú)
Egyre több tetszik a DMC-k közül. :)

Anonymous said...

AZ IDEI TAVASZI KAALÓGUSOK KÖZÜL A DMC TETSZIK A LEGJOBBAN, SOK ÚJDONSÁG VAN BENNE! TALÁN HA TÉNYLEG LESZ DMC HUNGARY, AKKOR NÁLUNK IS LESZNEK ILYEN KIÁLLÍTÁSOK! PÁRIZSBAN MOST VAN 18-20-IG. ODA KÉSZÜLTEM, DE SAJNA BETEGSÉG MIATT ELMARADT. ZS

Timici said...

gyönyörűek, én is szívesen nézegetném az új DMC katalógust:), de mivel az nincs, majd előveszem a tavalyit, amit annaittonak hála kézbevehetek:o)
A választottjaid is tetszenek, meg még egy csomó, én már régóta nagy DMC kedvelő vagyok, jó lenne ha itthon is minnél többet lehetne kapni, megnézni, a kiállítás 5lete pedig abszolút jogos lenne.:)

helen said...

Zs, ha nyerek a lottón és kell utitárs: meglátogatjuk Annaittot és megnézzük a kiállítást Párizsban :D

Anonymous said...

Kölnbe is elmennék, van egy pár meghívóm, elmehetünk! 03.30-04.01. a legnagyobb európai kézimunkás kiállítás, az amerikai partnerem is it lesz. Én sajnos családi támogatás, hiányában most nem megyek...
Majd ősszel Salzburgba! Zsuzsa

Ralina said...

Némelyik virágosat én is elnézegetném a lakásban. :) Második látásra azért redukálódtak. A levendulás tuti nyerő nálam. :) És a kis kuporgó virágtündér is tetszik még mindig.

Anonymous said...

A levendulásat elfogadnám.-) Nagyon tetszik :-)

szazu said...

Végre meg tudtam nézni én is a kiállítás képeit. A legmeglepőbb az volt, hogy a férjem is nézte velem, és alig tudtam meggyőzni, hogy az a virág nem 3D-s, hanem sima keresztszemes!:-)

Laci said...

Mindegyik nagyon jo, nekem legjobban az a harom (azt hiszem harom volt) feher virag tetszet!!

Anonymous said...

Évikém, nézz be az rk, animalitos első oldalára
Szecsi