Tuesday 6 March 2007

Egy kérdés tőlem - hozzátok:

Hogyan rendszerezed és tartod számon a magazinjaidat, mintáidat?

Az elektronikus formában megörökített mintáimhoz már kitaláltam egy rendszert, amibe mindig igyekszek beilleszteni az érkezőket. (itt felvázoltam, hogy hogy képzelem el, de felsorolást nem enged, táblázatot elbénázza, tabulátort nem ismer... szóval tele a hócipellőm a blogspottal!)


A nyomtatott verzión még elmélkedek... A legnagyobb gond az ömlesztés: van sok papírpucsom, de vegyesen vannak bennük a minták. Általában tudom, hogy kb. merre keressem pl. a bent creek mintáimat ,vagy az egyebeket, de pontosan nincs bosztva, hogy mi hova tartozik, épp ezért néha sok időbe telik, mire átnézem az összes mintát és megtalálom azt, amelyiket keresem.
Gondoltam arra, hogy keresek egy csini betűtípust és nyomtatok cimkéket a papucsokra. De előtte rendszerezni kellene. De sebaj! Jön még kutyára teherautó és a mintáimra rend! Jól kipakolom őket a a földre és átnézem, milyen mintáim is vannak egyáltalán. Nem lenne teljesen döbbenetes, ha újra felfedezném a dolgaimat! (Mint mikor az anyagokat pakoltam át és találtam csodás, fel nem használt hímzőanyagokat! - láthatjátok, a feledékenységnek is megvannak az apró örömet hozó szépségeik...)

2 comments:

Anonymous said...

Kár, hogy a táblázatot nem engedi, szívesen megnézném a szisztémádat. Más úton nem mutatnád meg?;)

Nina said...

Évi, magamnál ott a válsz és egy újabb kérdés :))